Twój zakres obowiązków
- Obsługa bazy CRM
- Wykonywanie prostych prac biurowych
- Tworzenie, przechowywanie i odpowiednie wykorzystywanie dokumentacji
- Wsparcie obsługi klientów w kraju i za granicą
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień
- Udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym
- Współpraca z innymi działami firmy
- Kontrola i analizowanie stanu zapasów
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywny poziom języka angielskiego
- Dobra organizacja pracy
- Dokładność terminowość punktualność, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Znajomość pakietu office i systemu ERP
- Czynne prawo jazdy kat B
To oferujemy
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wsparcie przy wdrożeniu przez wykwalifikowaną kadrę pracowniczą
- Bogaty pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe na życie Generali, dofinansowanie zajęć sportowych - kartę Fit Profit
- Służbowe narzędzia pracy takie jak laptop telefon